wtorek, 12 lutego 2013

Bumshakalaka

Hump wczoraj cały dzień lepiłam z wujkiem i bratem niedźwiadka polarnego przed domem, i dzisiaj go sama "dorzeźbiłam" to chciałam się trochę pochwalić c:


Hurrrr na zdjęciach tego nie widać ale jest strasznie duży!


Generalnie ostatnio bardzo dużo czytam i próbuję ograniczać siedzenie na laptopie, ale jak mam czas i podłączony tablet to próbuję tworzyć. c: Panią wyżej stworzyłam chyba tylko po to żeby potrenować cieniowanie ciała, ale wyjdzie z tego pewnie coś ambitniejszego.


Chciałam też zrobić nowszą, bardziej akuralną wersję mojej pkmnowej ocki Carmen, wstępny szkic.



Uwielbiaaaaam takie WIPy rysunków, które po zestawieniu ze sobą można porównywać! Widać detale and stuff


To coś pochodzi z odmętów mojego dysku. Ah postępy, nareszcie je widzę. :3
Pamiętam jak próbowałam stworzyć tego pierwszego i ile pracy w to wkładałam lololol


Kolejny luźny szkic, który, jeśli nie znajdę weny do jego skończenia, pewnie usunę :'c


I wgle to Marinka ;_________; nie przyjedzie do Polszy i odwołali całą trasę europejską. Nawet jeśli nie miałam być na jej koncercie, łączę się w bólu ze wszystkimi polskimi diamentami ;_____;


Na koniec dam siebie samą i moją jedyną tru low


See ya`
 

2 komentarze: